zondag 18 mei 2008

YouTube: Alleen muziek en collega's


Wat betreft de opdracht – het uploaden van filmpjes - ik heb zelf geen digitale camera, want ik zou er toch niet mee overweg kunnen/willen. Dus dat gaat niet gebeuren. Ook het bekijken van filmpjes is geen hobby van mij. Ik heb even gekeken bij Mijn Heerlijkheden en daar heb ik wel het een en ander toegevoegd op dit gebied. Maar ik kijk er vrijwel nooit bij. Je kunt ook niet alles behappen. Een dag telt maar 24 uur.
Buiten hetgeen je wel eens krijgt toegestuurd van vrienden en kennissen aan filmpjes in de meer platvloerse sector zijn het voornamelijk muziek-videoclips die ik bekijk, ook op Youtube. Een aantal muziekvideo’s vormden dan ook de eerste bijdragen voor mijn weblog.
En als een collega op Youtube verschijnt kijk ik natuurlijk ook.

1 opmerking:

Marina Noordegraaf .... zei

Alleen collega's schrijf je? Collega Eck heeft ook een kanaal en er zullen er vast vele volgen!

Zie je brood in een biebkanaal zoals deze?