dinsdag 18 maart 2008

Clip-tips


Uit deze weblog moet langzamerhand wel blijken dat luisteren naar muziek een hobby van mij is. Heb ik in het verleden heel veel gedownload, tegenwoordig kijk ik veel op sites waar videoclips te vinden zijn, zoals Yamelo waar je clips op jaartal kunt zoeken. Voor nog meer van dit soort websites zie ook bij mijn Delicious Ik heb een paar van mijn favoriete videoclips in de sidebar geplaatst. Ik weet dat het bij 23Dingen vooral gaat om postings en reageren en niet om tierelantijnen. Maar wie heeft er nog tips op het gebied van muziekclips? Dan krijgen we toch een soort uitwisseling en dat past dan wel weer bij 23Dingen.

1 opmerking:

Rob Coers zei

Mooie tip Orient! Muziek komt pas heeeeel laat in het programma aan bod, maar ik neem 'm bij Ding 21 zeker mee.
Ik heb, voor wie wil spelen met Yamelo, een cursusaccount gemaakt. Log in met 23dingen / dingen23