vrijdag 7 maart 2008

RSS linken geeft problemen

Het linken naar mijn Bloglines en Netvibes lukt niet. Bloglines vraagt om in te loggen, bij Netvibes kom je op de algemene pagina.
Nazdrave had dit ook opgemerkt en wees op de upgrade naar Ginger (zag ik ook al iets over op het 23Dingen weblog). Ginger bevat een universe pagina waarop je zaken kunt delen met anderen. Nazdrave bood aan hier samen eens naar te kijken. Dat aanbod neem ik graag aan.

Nog iets anders: de tijdsinstelling van mijn weblog klopt niet. Ben er nog niet achter hoe dat te veranderen.

2 opmerkingen:

Kirsten kladdert zei

Over dat linken naar Bloglines en Netvibes weet ik niets, maar hoe je de tijdsinstelling van je weblog kunt veranderen weet ik wél: via 'instellingen', 'opmaak' en dan bij 'tijdzone' kiezen voor Amsterdam. Als je maar weet hoe 't moet he, dan is het simpel. Zoals alles nietwaar?

Mooie blog btw, 'Oldtimer' ;)!

Marina Noordegraaf .... zei

Ha Oriënt express,

Ff troubleshooten:

1. Het is mij niet duidelijk of je op het moment van je probleem al ingelogd bent in Netvibes of Bloglines. Je logt namelijk sowieso eerst in omdat het jouw persoonlijke startpagina is waaraan een loginID en password verbonden zijn.
2. Als je dit stadium al voorbij was, waar treden de problemen dan op? En bij welke feeds? Bij die van www.23dingen.nl/obd? Daar word jou inderdaad om een loginID/password gevraagd. Die weet je nog?

Als ik een antwoord op deze vragen heb, hoop ik je te kunnen helpen!

Leuk dat Nazdrave tabbladen met je gaat delen!

Wat betreft de tijdsinstellingen: Die zitten onder het kopje Instellingen en vervolgens Opmaak. En dan kies je GMT+01.

Helpt dat?

Groet, Marina