dinsdag 4 maart 2008

Dag 1 van 23 dingen

Vandaag de eerste dag van het 'project' 23 dingen. Vanmiddag instructies gehad van Rob Coers bij Saxion in Deventer. Zijn enthousiasme werkt altijd aanstekelijk. Sommige van de 23 dingen zijn bekend terrein. Bloglines gebruik ik al als RSS-reader sinds de vorige cursus met Rob Coers (3 jaar geleden?). Ook del.icio.us voor social bookmarking gebruik ik al twee jaar. Maar vodcasting, podcasting of Flickr om maar eens wat te noemen heb ik nog niet zelf mee gewerkt. Ik ben benieuwd welke groep ik ga begeleiden. Het mooie van 23 dingen is dat het er niet om gaat wie de beste is - je leert allemaal van elkaar als het goed is.

2 opmerkingen:

steenwijk23 zei

mooie naam voor je blog Is tenslotte een ontdekkingsreis!
23dingeninsteenwijk

Rob Coers zei

Wat een aardig ding zeg je daar over mij, Orient :) En ja, de tijd haalt veel in, ofschoon Bloglines echt nog niet is afgeschreven. Ze werken nog steeds aan verbeteringen en je bent helemaal vrij om te kiezen welke RSS reader je kiest. Maar netvibes is momenteel in elk geval voor mij wel de beste keus.
Heel veel succes met je eigen ontdekkingen en met je rol als coach!