maandag 10 maart 2008

Muziek hoort erbij - het Last FM dinges


Als muziekliefhebber was ik meteen alert toen Rob tijdens de bijeenkomst in Deventer de woorden Last FM liet vallen. Dat wilde ik er graag bij hebben op mijn weblog, ondanks dat het pas één van de laatste dingen is van deze cursus.
Ik zag op Van Groot Belang een preciese beschrijving hoe één en ander in zijn werk gaat, waarvoor dank!
Hierbij loop ik dus een beetje vooruit, maar tijdens het werken aan 23 dingen heb ik nu wel 'arbeidsvitaminen'. Ik heb gekozen voor het genre blues. Zijn er nog meer bluesliefhebbers? Kunnen we een bluesgroep vormen binnen Last FM. Alleen hoe dat moet moet ik nog uitzoeken.

2 opmerkingen:

Rob Coers zei

Orient, kijk vast lekker vooruit. Ook al bij Vangrootbelang gezegd, maar nog maar 's bij jou:
http://www.23dingen.nl/?p=96

Anoniem zei

Bluesliefhebbers aanwezig!
Mijn voorkeur voor zielige liedjes was al aanleiding voor een apart weblog (zie http://www.sadsongs.nl). En mijn LastFM player met een greep uit mijn muzikale voorkeur staat op mijn 'andere' bieblog (eckarst.blogspot.com). Dat komt vast wel goed met het delen van leed!