zondag 9 maart 2008

RSS-vervolg: Hulptroepen snel ter plaatse!



Toen ik zag dat RSS bij de eerste ‘dingen’ stond kon ik niet wachten mijn al bestaande Bloglines en Netvibes te linken naar mijn weblog, hetgeen dus niet lukte. Kirsten Krabbelt (zij staat als toekomstig cursist al in de startblokken!) en Marina waren snel ter plaatse om te adviseren (zie reacties vorige blog). Marina probeerde te begrijpen waar ik mee bezig was en gaf uitgebreide adviezen.
Maar door ‘voortschrijdend inzicht’ om dat cliché maar weer eens te gebruiken, kwam ik erachter dat deze links weinig extra’s zouden toevoegen. Bij Delicious ligt het anders. Hier gaat het om favorieten die je vaak gebruikt bij je werk (Al@din) en deze kunnen best interessant zijn voor je collega’s. Ik ben ook nieuwsgierig naar wat collega’s op Delicious hebben staan!
Ik heb nu wel de gemeenschappelijke pagina van Netvibes gelinkt – maar deze moet nog helemaal ingevuld worden.

Geen opmerkingen: